Türk Telekom fatura itirazı nasıl yapılır?
Her türlü şikayet, istek ve önerileriniz için TT Ödeme müşteri hizmetlerine 444 11 15 numarasından ulaşabilirsiniz.
Türk Telekom faturam fazla geldi ne yapmalıyım?
Fatura sınırlamasından faydalanmak için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz: Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri.
Faturaya itiraz edince ne olur?
– Fatura tutarının tamamına ilişkin uyuşmazlıklar halinde, faturanın aslının muhatabına iadesi uygun olacaktır. – Kısmi uyuşmazlıklar halinde, faiz ödemelerinden kaçınmak amacıyla, uyuşmazlık konusu olmayan kısmın ödemesinin yapılması uygun olacaktır.
Türk Telekom tüketici haklarına nasıl şikayet edilir?
Tüketici hakem heyetlerine nasıl başvurulur? Şahsen veya avukat aracılığıyla; tüketici hakem heyetlerine başvurular şahsen, posta yoluyla veya Tüketici Bilgi Sistemi (TÜBİS) üzerinden e-Devlet kapısı üzerinden elektronik ortamda yapılabilir.
Telefon faturasına nasıl itiraz edilir?
Telefon faturasına itiraz etmek ne kadar sürer? Aşırı bir telefon faturasına itiraz etmek istiyorsanız, 8 günlük yasal süre geçerlidir. Bu süre zarfında, doğrudan kuruluşla iletişime geçebilirsiniz. Süre geçtiyse ve faturada bir hata olduğundan eminseniz, yasal işlem başlatmalısınız.
Türk Telekom Cimer’e şikayet edilir mi?
Türk Telekom ile ilgili şikayetler Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’na iletilir. Şikayetinizi CIMER’e ilettikten sonra şikayetinizi inceleyecek ilgili birimler tarafından şikayetinize yanıt verilecektir. Yanıt süresi şikayetin içeriğine bağlı olarak değişebilir.
Türk Telekom faturayı nasıl iptal edebilirim?
Servis aboneliğini iptal etmek için CANCEL GUNCEL yazıp 5555’e SMS gönderebilir veya Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni 444 1 444’ü arayabilirsiniz. Servis ücreti vergiler (KDV ve ÖİV) dahil aylık 6,99 TL’dir.
Cep telefonu faturası yüksek geldi ne yapmalıyım?
Telefon faturasına itirazlar operatörlerin müşteri hizmetleri numaraları üzerinden yapılabilmektedir. Fatura kullanımına ilişkin detaylar ayrıca operatörlerin online veya mobil kullanıcı sistemleri üzerinden de görüntülenebilmektedir.
Türk Telekom şikayet için nereyi aramalıyım?
Kimlik fotokopinizi ve imzalı dilekçenizi Türk Telekom’a kayıtlı e-posta adresiniz üzerinden .tr adresine göndererek. Bunu 444 1 444 numaralı müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek yapabilirsiniz.
Faturaya itiraz nasıl yazılır?
Fatura itirazı TTK m. 18/3’e göre; “Girişimciler arasında karşı tarafın temerrüdü, sözleşmenin feshi veya sözleşmeden çekilme ile ilgili bildirimler veya ihtarlar noter, taahhütlü mektup, telgraf veya güvenli elektronik imza kullanılarak kayıtlı elektronik posta sistemiyle yapılır.”
Fatura itirazı talebini kim yapar?
E-faturaları elektronik ortamda iptal/itiraz etmek için; e-fatura düzenleyen satıcı veya alıcı tarafından, e-fatura iptal/itiraz bildirim portalı üzerinden iptal/itiraz talebi iletilmelidir.
Faturaya itiraz ödemeyi durdurur mu?
Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği’nin 36. maddesine göre, faturaya itiraz etmeniz ödeme yükümlülüğünüzü ortadan kaldırmaz. Bu nedenle itiraz ettiğiniz faturayı ödemeniz gerekir.
Türk Telekom’u kime şikayet edebilirim?
Türk Telekom Altyapı Hasar Bildirim Hattı “08003140003” numarasıyla kullanıma açılmıştır. Bu hat üzerinden sadece Türk Telekom altyapısında oluşan hasarlar bildirilebilir. Diğer soru ve şikayetleriniz için “Bize Ulaşın” bölümündeki bilgilere ulaşabilirsiniz.
Tüketici hakem heyeti kaç TL’ye kadar 2024?
2024 yılı için uyuşmazlık değeri 104.000,00 TL (yüzdörtbin) Türk Lirası’nın altında olan tüketici uyuşmazlıklarında Bartın İl Tüketici Hakem Heyetimize başvuruda bulunulabilir.
Tüketici haklarına şikayet edince ne oluyor?
İl Tüketici Uyuşmazlık Çözüm Kuruluna yapılan talep diğer tarafa iletilir ve 30 gün içinde yanıtını sunması için davet edilir. Sonuçlar raportörler tarafından bir dosyada özetlenir ve komitenin gündemine alınır.
Faturaya itiraz mail ile olur mu?
Fatura itirazı TTK m. 18/3’e göre; “Girişimciler arasında karşı tarafın temerrüdü, sözleşmenin feshi veya sözleşmeden çekilme ile ilgili bildirimler veya ihtarlar noter, taahhütlü mektup, telgraf veya güvenli elektronik imza kullanılarak kayıtlı elektronik posta sistemiyle yapılır.”
Fatura iptal talebi nasıl onaylanır?
Aynı şekilde portalın “Adınıza gelen fatura iptal taleplerinin durumunu görüntüleme ve iptal taleplerini onaylama” bölümünden tarafınıza iletilen iptal taleplerini görüntüleyebilir, mali mührünüz/e-imzanız ile onaylayabilirsiniz.
Türk Telekom’a nasıl şikayet edebilirim?
Kimlik fotokopinizi ve imzalı dilekçenizi Türk Telekom’a kayıtlı e-posta adresiniz üzerinden .tr adresine göndererek. Bunu 444 1 444 numaralı müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek yapabilirsiniz.
Türk Telekom fatura iptali nasıl yapılır?
En yakın Türk Telekom ofis ve şubelerine bizzat gelerek veya vekaletname ile hat kapatma başvurusunda bulunmak istiyorsanız; bizzat başvuruda bulunmanız halinde kapatma formunu doldurup imzalamanız yeterlidir. Başvurunuzun alınması kimlik kontrolü yapılarak yapılacaktır.